Ani milion návštěvníků na webu vám úspěch nezaručí, naučil nás Honza Tichý

Zanechte nám komentář

„Chci, aby na můj web chodilo tisíce lidí,“ říkáte si možná a sníte o tom, jak počítáte vydělané peníze. Vydáte-li se na hon za návštěvníky, lehce skončíte zklamaní a s prázdnou peněženkou. Základ úspěchu se totiž skrývá jinde. Jeho hledání vám usnadní webová analytika, která rozhodně není jen o počítání návštěvníků.

Honzu Tichého známe z naší historicky první GBG akce, která sklidila velký úspěch. Webová analytika je Honzovou parketou, proto nikdo z nás nepochyboval, že setkání bude přínosné po všech stránkách. Můžete si tipnout, jak to dopadlo 🙂

Základní informace zní jasně. Není důležité, kolik lidí chodí na váš web. Mnohem důležitější je, kdo tam chodí a co tam dělá. A hlavně, zda dělá to, co chcete. Pokud se to dozvíte, můžete web doladit téměř k dokonalosti. A jednou určitě přijde slavné počítání peněz.

Analytických nástrojů existuje hodně, ale nejoblíbenější je Google Analytics, kterému se Honza věnoval důkladněji. I já si v něm ráda klikám, ovšem o spoustě věcí jsem neměla ani tušení. Překvapilo mě, že i ikonky, které já považovala za pouhou dekoraci, mají svou funkci. O některých se mi navíc ani nesnilo. Zkrátka – bylo to výživné.

V KrisKros Café bylo opět plno, káva chutnala lahodně a vědomosti létaly prostorem. Drobné organizační zádrhele v podobě zapomenutého kabelu k projektoru i jeho nepříliš dobrý technický stav jsme zdárně překonali. Pak už vše běželo jak na drátkách.

Napište nám komentář